29 Mart 2014

Golden Rose Galaxy Color 22 numara..

Golden Rose'un son çıkardığı Galaxy Nail Color serisinden daha önce de burada ve burada bahsetmiştim. Golden Rose AVM'ler içindeki mağazalarını kapattığından beri online alışverişe mecbur kalmıştım, bu nedenle aldığım renkleri tam olarak görmeden seçtiğim için aslında çok da ilk sıralara koymayacağım bir renk olan 22 numarayı da almışım.

Golden Rose Galaxy Color 22 numara içinde altın rengi, kırmızı ve yeşil renkli simler olan mat zeminli ve kum efektli bir oje. Altına baz olarak kullandığım Golden Rose  Rich Color 03'de alışverişimle hediye olarak yollanmıştı. Tek başına kullanmayacağım bir renk olduğu için, hareket katmak için bu şekilde değerlendirdim.

Artık renklerinden de tam emin olamadığım için daha fazla almak da istemiyorum, çünkü fiyatları da çok düşük ojeler değil. Umarım Ojeler daha önce diğer serilerin geldiği gibi kozmetik depolarına falan gelir de seçip alabilirim istediklerimi.
Sevgiler..

"Lütfen oy kullanmayı unutmayın.."

4 yorum:

  1. AVM kioskları neden kapandı acaba? Şimdilik burda sorun yok ama umarım kapanmaz. Görmeden almak benimde hiç hoşuma gitmiyor çünkü.Ben bu rengi sana çok yakıştırdım canım.Güle Güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. bir gün mutlaka oje trendleri müzesi açmalısınız:))))

    YanıtlaSil
  3. @makyajkelebeği.. İstanbulda hepsi kapandı yaa çok fena oldu :-(( teşekkür ederim :-))

    YanıtlaSil
  4. @yeldaersözlübakırtaş.. :-)) şu anda trend olan her şeyi ben bundan 10 önce arayıp bulup yapmaya çalışıyordum herkes gülüyordu ama şimdi söylesem kimse inanmaz :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...