5 Kasım 2014

Caudalie Polyphenol serisi..

Caudalie'nin ürünlerini denemiş miydiniz? Ben denediğim ürünlerini çok sevdim ve denemeye devam ediyorum. Nisan ayında düzenlediği lansmanda yeni anti-aging etkili polyphenol-C15 serisi tanıtılmıştı ve ben de bu lansmana katılıp burada bahsetmiştim. Seriyi bir bütün olarak kullanmak istediğim için elimdeki açık ürünlerin bitmesini ve kullanırken ara da vermek istemediğim için yaz sonunu bekledim. 
caudalie


Sonunda 2-3 ay gibi bir süredir Caudalie polyphenol-C15 serisinin kırışıklık karşıtı serumunu, SPF 20 kırışıklık karşıtı gündüz kremini ve yine kırışıklık karşıtı göz ve dudak bakım kremini kullanıyorum.

caudalie
Oluşmuş kırışıklarda etkili mi?
Önce serumdan başlayalım. Serum hem gündüz hem gece kullanılabiliyor. Bazı serumlar gerçekten gündüz kullanılamayacak kadar ağır yapıda oluyorlar ama bu öyle değil. Bütün cilt tipleri için uygun olan serumun gerçekten çok ince bir yapısı var. 

caudalie
Sabah ve gece yatmadan tarif edildiği gibi bütün yüzüme, boynuma ve dekolte bölgeme uyguluyorum. 

caudalie
Şöyle bir tüp mü diyeyim yetiyor uygulama için. Üzerine de nemlendiricimi sürüyorum. Sabah kalktığımda cildim aydınlık oluyor ven önemlisi extra bir yağlanma, bir sivilcelenme falan yaşamadım. Kokusu biraz değişik, tanımlayamıyorum kötü bir koku değil ama bitki kokuyor diyebilirim.

caudalie
Yapısı bu kadar hafif ve ince, kolay emiliyor ve üzerine makyaj yapmak için beklemenize bile gerek kalmıyor.

caudalie
Gündüz kremi ve göz/dudak bakım kreminden de oldukça memnunum.  Gündüz kreminin SPF20 faktörlü olması bu havalarda rahatça kullanmama olanak veriyor.

caudalie
Serum sürdükten sonra bunu da bütün yüzüme ve boynuma güzelce uyguluyorum. Aynı serum gibi çok hafif bir yapısı var ve kolayca cilt tarafından emiliyor.

caudalie
Göz ve dudak bakım kremi de sabah ve gece uygulanabiliyor.  Ben sadece göz çevreme uyguluyorum, çünkü zaten ayrıca bir dudak bakım kremim var. Hafif yapısı çok hoşuma gidiyor ve göz çevremde yağlanmaya veya butona sebep olmadı. Ayrıca verdiği nem de bütün gün yeterli geliyor. Uzun bir süre kullanım sonuncunda da göz altımın aydınladığını görebiliyorum.

caudalie
Krem tüplerinin böyle ağızları olmasını seviyorum. Ürün kontrollü bir şekilde alınabiliyor.

caudalie
Üstte gündüz nemlendirici krem, altta göz-dudak bakım kremi görülüyor. Aynı serumun kokusuna sahipler ama daha hafif ve zar zor alıyorum. 

Cildimi güzel nemlendirmesi, yağlandırmaması ve aydınlatması açısından kremleri beğendim. Oluşmuş ve derinleşmiş kırışıklarda çok etkili olmayacaklarını düşünüyorum ancak yeni oluşan/oluşmaya başlayan kırışık görüntüsünde etkilerini gözlemlemeye başladım. Caudalie ürünlerine seçkin eczanelerden ve bazı dermokozmetik sitelerinden ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yasim daha erken bu tazr urunleri kullanmak icin ama bir kac sene sonra mutlaka denryecegim. Caudalie urunlerine karsi ayri sempati duyuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet canım bu seri sana uygun değil daha ama uygun ürünleri de var yüz spreyi ve köpüğünden başlayabilirsin denemeye :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...