26 Ocak 2015

Günün Ojesi Essence good girls wear peachy..

Essence'in son koleksiyonu "Good Girl Bad Girl" den aldığım ojelerden biri de sugar pearl effect yani şeker dokulu ojesi "good girls wear peachy" oldu. Dokulu ojeleri çok sevdiğim için bunu da çok beğendim.
essence good girl bad girl
Adı gibi şeftali pembesi, hafif dokulu, kolay sürülen, kolay kuruyan ve 2-3 katta şahane duran bir oje. 2 katta biraz soyulma problemi yaşarken 3 kat sürdüğüm tırnaklarda güzel dayandı.

Yaz ayları için daha da güzel olacağını düşündüğüm bir renk, dokulu ojelerden hoşlanıyorsanız koleksiyon tükenmeden bakmanızı öneririm.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Tek kat denediğimde bu ojeden pek hoşlanmamıştım ama üç katta çok hoş olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin.. aldıysan yazı bekle sürmek için daha hoş olacaktır..

      Sil
  2. ben daha deneyemedim bile:( gratis'e gittiğimde özellikle bu koleksiyon talan edilmişti,parfümlerine baktım sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi evet her şeyin sınırlı sayıda gelmesi sorun yani.. kalmıyor çoğu zaman..:-((

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...