5 Temmuz 2015

Flormar Full Color Ojeler..

Flormar yeni bir seri oje çıkartmış, Full Color şişe dizaynı çok hoş olmuş, belki tamamen bu şekle mi döner bilemiyorum. Ben de denemek için 4 adet renk aldım. Bu hafta da sadece bu ojeleri kullandım. Hepsini tek bir yazı ile tanıtacağım.
Flormar Full Color  salmon sashimi


Full Color, 18 numara salmon sashimi turuncu çok güzel bir oje. Sürer sürmez rengini veriyor, iki katta kapatıyor. Yol yol olmadı ve plastik bitişli bir oje. Kuruma süresi oldukça kısa, dayanıklılığını da beğendim.

Flormar Full Color highlighted me

Sarı renkli, aslında ilk bunu sürmüştüm. Rengi en riskli olmasına rağmen 2 katta tam rengini verdi. Kolayca sürüldü. 3 katta kalınlaşma riski var.  20 numara highlighted me.

Flormar Full Color  optimistic red

4 oje içinde yapısını en beğenmediğim oje bu, çok ince 2 kat yetermiş gibi durmasına rağmen 3 katı da istedi. Plastik bitişli ve kuruma süresi çok kısa. 08 numara optimistic red.

Flormar Full Color penthouse

Bunu da sevdim, pek yaz rengi değilse de arada sürerim diye aldım. Yapısı güzel, 2 kat yetti.
10 numara penthouse.

Ojelerin hepsi parlak bitişli oldukları için üzerine top coat sürmedim. Buna rağmen dayanıklılıkları iyiydi hepsinin. 1 gün kalmalarına rağmen bulaşık yıkarken fala uçlardan soyulma yapmaması beni mutlu etti. Bu seriden aklımda kalan bir kaç renk daha var, onları da alırım. Fiyatları 1.90 TL. sanırım. Flormarın ojeleri  yeni koleksiyon adı altında yüksek fiyattan satmaması da ayrıca iyi.
Sevgiler..

56 yorum:

  1. Ben de 6 renk aldim Highlighted Me nin performansini merak ediyordum.Basarili olmasi sasirtti beni dogrusu :)
    Gule gule kullanalim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gamzemazgal ben de dayanamayıp 4 renk daha almış bulunuyorum :-))) teşekkürler canım senin de güzel fotolarını bekliyorum..

      Sil
  2. Şişelerin değişimi çok büyük bir farkındalık yaratmış.Ojelerin renkleri de çok canlı ve parlak görünüyor.Özellikle sarı rengin bu kadar güzel durması beni şaşırttı.Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mehtapuluışık evet kapağı ile aynı renk olunca sanki daha albenili olmuşlar .. çok teşekkürler :-))

      Sil
  3. Turuncu yok mu o turuncu renk beni benden aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şeplalişeplali gerçekten yaz için harika bir renk o bulursanız kaçırmayın derim.:-))

      Sil
  4. Henüz alamadım bir vakit bulup bu seriden. Sanırım hafta arasında kaldı. Kullandıklarından sarı favorim oldu ilk gün zaten bayıldım. Renklerin enerjisine inanan biri olarak sıcacık geldi bana.
    Bakalım ben kullanınca da bu kadar güzel duracak mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı duracağına eminim canım :-)) başka renkler de beğenebilirsin ben gidip 4 renk daha aldım mesela :-))

      Sil
    2. Profilo AVM içindeki Flormar'a gittim dün. Daha onlara gelmemiş bu seri :(

      Sil
    3. ben 3-4 değişik mağazaya baktım hepsinde vardı gelir herhalde :-(

      Sil
  5. Renklere bayıldım tatlım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. highlıghted me nin rengi çok güzelmiş hemen bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fusunçöteli en sevdiklerimden tam yazlık mutlaka bakın :-))

      Sil
  7. güle güle kullan canım tırnaklarına ne güzel yakışmış öyle :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir seriye benziyor, fırçaları nasıl acaba? Geniş fırçalara alıştıkça incelerden uzaklaşır oldum da :) Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo fırçayı yazmamışım değil mi unutmuşum :-(( çok kalın değiller ama sürerken zor gelmedi bana bir dahaki oje postuna fırçayı da koyarım.

      Sil
  9. bordosuna bayıldım! güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim evet kış aylarında favorim o olabilir..:-))

      Sil
  10. Tüm renkler güzel ama, yaz için sanırım pembe olanını alıcam.
    Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi dün pembeyi de aldım dayanamayıp :-)) teşekkürler..

      Sil
  11. Ben de Cuma akşamı iki rengini aldım: Source of Energy ve Petite Mint. İkisi de uçuk ve riskli renkler; ama, iki katta tam opak oldu ve çizgilenme yapmadı. Mint olanın yapısı daha başarılı gerçi. Ve kalıcılıklarını da çok çok beğendim! Energy'yi bugün IG hesabımda da paylaştım zaten. Şu Penthouse olanın rengini merak etmiştim, sende gördüğüm çok iyi oldu. Kışın alırım! Yalnız, bence bu seriye bir sürü renk eklemeliler bence. Mesela somonlar, uçuk pembeler, uçuk eflatunlar! Bu tür açık ve mat renklerde bu kadar iyi sonuç veren oje bulmak zor çünkü :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet gördüm Başakcım güzel renkler almışsın ben minti yapısı kötüdür diye almadım ama alacağım sanırım zaten 4 renk daha aldım ve haklısın değişik renkler de lazım cidden yapı olarak başarılı bir seri olmuş :-))

      Sil
  12. 10 numaralı ojeye bayıldım renkleri bu kadar net veriyorsa bende bir bakayım güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  13. Hepsi cıvıl cıvıl renkler.. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  14. Highlighted me penthouse renklerini çok beğendim.Üçüncü katta koyulaşma benim renklerimde de oldu.Yapıları üçüncü kata izin vermiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet kırmızı hariç onun yapısı çok ince.. sendeki bubble gum rengini de aldım dayanamayıp onun da yapısı kalın değil mi?

      Sil
  15. Renkleri çok güzelmiş, ben de en kısa zamanda yazlık renklere bir bakayım bu serideki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet güzel yazlık renkler var seride :-))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. @gülsendoğan yanınca daha da süper olacak kendisi :-))

      Sil
  17. Bayildim bunlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil değil mi çok hoş renkleri var :-))

      Sil
  18. Bu seriye bende kayıtsız kalamadım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet kimse kalamıyor zaten :-)) herkes 2'şer 3'er almış :-))

      Sil
  19. Sarı ve turuncu olanlara hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nagehanbuse turuncu harika hafif bronzlaşınca yine süreceğim onu :-))

      Sil
  20. Sarı olanını 2 kere almaya niyetlenip, nedense almadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam güzel bir oje o yapısı falan bronz tende süper duracaktır :-))

      Sil
  21. Kırmızı tabi ki. En çok kullandığım kozmetik ürünü oje ve ruj. Onlarda hep kırmızı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @baharelkovan kırmızı benim de çok sevdiğim ve sık sık kullandığım bir renk :-)

      Sil
  22. Renkler çok güzel ama ben böyle canlı renkleri sizlerin ellerinde beğensem de kendim pek kullanamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @enrgismevsimi tabi ki herkesin zevki farklı bence herkese yakışır ama alışkanlık işte :-)

      Sil
  23. Renkler harikaymış, özellikle sarıya bayıldım :) Kırmızı da güzelmiş yapısının kötü olmasına üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisa nedense bütün kırmızılar böyle :-(

      Sil
  24. sarı ve turuncuya bayıldım :D flormar'a ugramalıyımmmmm:DDDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mihankeçecitali tabi mutlaka uğra viaportta..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...