1 Temmuz 2015

Holika Holika göz makyajı temizleme suyu..

Ülkemize yeni teşrif eden Kore markası Holika Holika'dan Ankara gezimiz sırasında yaptığımız alışverişten burada bahsetmiştim. 

Holika Holika lip&eye makeup remover
O alışverişte denemek için aldıklarımdan biri de bu ağır makyajlar için tercih edilen Daily Garden zeytin özlü makyaj temizleyici idi. Bu ufak boyu, denemek için aldığımızdan bunu tercih ettik, fiyatı 19 TL. idi.

Holika Holika lip&eye makeup remover

İçeriği çok temiz değil, içinde paraben bulunuyor. 

Holika Holika lip&eye makeup remover

Bu temizleyicinin bir de normal makyaj için olanı var. Bu çift fazlı, diğeri de tek fazlı tek farkları bu.  Ben bunun da açıkçası normal bir çift fazlı makyaj temizleyicisinden farkını görmedim. Hatta bundan daha iyi ağır makyaj temizleyen ürünler de kullandım daha önce. Bunun iyi yanı o çift fazlı temizleyicinin bıraktığı yağlı his yok çok fazla o nedenle o histen hoşlanmayanlar  sevebilir.

Holika Holika şu anda sadece Ankara'da Armada AVM içinde bulunuyor ama çok yakında online satışa da başlayacaklarmış, hadi bakalım bekliyoruz.
Sevgiler..

59 yorum:

  1. Temizleyicinin yağlı bir hisbırakması bence tatsız. Sonuçta daha ferah bir his olmalı sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu ben çok rahatsız olmuyorum o histen ama olan çok var.. sonradan bir tonikle geçiyorum üzerinden çünkü..

      Sil
    2. Makyaja alışmamak belki de benimki. Yazın nemlendirici bile fazla geliyor çok zaman. Cildimi kuu hissedersem banyo sonrasında hafif bir şey kullanıyorum.

      Sil
    3. tatilde ben de bazen nemlendirici kullanamıyorum çok sıcak geliyor sadece bir termal su ya da güneş sonrası losyonu yetiyor..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @şenizakgündüz teşekkürler aslında bitirdim bile bunu :-))

      Sil
  3. Online satışa açılınca holika holika ürünlerini denemek isterim ben de :)
    sevgiler canım,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet benim de alacağım aklımda kalan şeyler var :-))

      Sil
  4. takipteyiz holika holika ;)

    YanıtlaSil
  5. Çift fazlı temizleyiciler içinde ben en çok Yves Roches'i beğeniyorum. Ama elimdeki bitti Holika'ya da bir şans vermek lazım :) Teşekkürler Sevgiler...
    http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bizimevinmutfağı evet yves rocher'de fena değildir bulursanız Bebak markasının temizleyicisine de bir şans verin derim..

      Sil
  6. Güle güle bitir canım.Ben deneyemedim daha :/

    YanıtlaSil
  7. Bende yağlı hissetmekten pek hoşnut değilim :/ yapacak birşey yok sanırım :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hamaratablam tabi ki tercih meselesi tamamen...:-))

      Sil
  8. hem içeriğinin temiz olmaması hem de yağ hissi biraz önyargılı yaklaşmama sebep olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pinkyfashion evet o konuda haklısın kesinlikle..

      Sil
  9. bu markayı bende denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer denenecek çok güzel ürünleri var online satışa başlamalarını bekliyorum ben de..

      Sil
  10. paraben olması iyi değil) ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann paraben olmasa başka bir koruyucu mutlaka oluyor içlerinde maalesef :-((

      Sil
  11. Ankamall değil Armada şeklinde hemen düzelteyim bir Ankaralı olarak :)
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi haklısın canım ama o ikisi benim kafamda aynılar neyse hemen düzelttim tabi yazıyı :-))

      Sil
  12. paraben biraz düşündürdü doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @arzununlezzetadası paraben olmasa başka bir şey oluyor mutlaka :-((

      Sil
  13. İstanbul 'a da gelseler keşke. Şu ana kadar farklı farklı çift fazlı göz makyaj temizleyicisi kullandım ama hâlâ "hayatımın ürünü" diyeceğimle tanışmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo ben de ya gelmelerini ya da online satışa geçmelerini bekliyorum şimdiye kadar en beğendiğim farmasi ve bebak oldu ama daima iyisi vardır diye düşünüyorum :-))

      Sil
  14. Ürünlerin artıları gibi eksilerini de yazıyor olmanız çok güzel gerçek anlam da bilgilendirmiş oluyorsunuz çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam ben teşekkür ederim böyle düşünmenize çok sevindim...:-))

      Sil
  15. paraben sıkıntı gerçekten.. göz en önemli organlarımızda.. emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifkübragenç paraben konmazsa başka bir şey konuyor mutlaka onu hiç alamıyoruz artık kötünün iyisi diye düşünüyorum :-((

      Sil
  16. Bu markayı ben de çok merak ediyorum ama keşke paraben olmasaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet her ürününde yok sanırım yavaş yavaş oluyor bu işler :-))

      Sil
  17. Harika bilgiler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @selmamollaoğlu teşekkürler beğenmenize sevindim..

      Sil
  18. Güzel bilgiler için teşekkürler.
    Kore markalarını kullanıyorum. Fakat bunu hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emoşundünyası TR'de yeni sayılır mart ayında mağazaları açılmıştı ama sadece Ankara'da :-((

      Sil
  19. Keşke paraben de olmasaymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @anhidezerayak paraben olmazsa başka bir şeyler koyuyorlar bu sefer :-((

      Sil
  20. Bilgilendirme için teşekkürler..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. İstanbul'dada olsa keşke çok merak ediyorum ve yakından görmek istiyorum ürünlerini ,neyse online açılsın en azından onada razıyım şimdilik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet ben de öyle ama mağazada karıştırmanın zevki de ayrı tabi :-))

      Sil
  22. @fundadene teşekkürler bakıyorum heme bloguna :-))

    YanıtlaSil
  23. online satışa başlasa da mıncıklamadıktan sonra napayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam ben de mıncıklamaktan hoşlanıyorum Ankara'ya gittiğimizde baya bir kurcalayıp eğlenmiştik Filiz'le beraber :-))

      Sil
  24. Yağlı his bırakmaması süper (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet diğerlerine nispeten iyi buldum o konuda..

      Sil
  25. Ben de göz makyajımda yağlı ürünleri seviyorum.Tek fazlılar yada misel sular temizlemiyor gibi geliyor. tbs'un yağı çok methediliyor bir bakasım var aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik TBS'nin yağ gibi olanı değil de aynı seriden yine çift fazlı bir temizleme suyu var onu denemek istiyorum ben..

      Sil
  26. Temizleyicilerde yağlı his bırakanlar hoşuma gitmiyor.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sosyalmedyakafecom evet çoğu kişi hoşlamıyor o histen..

      Sil
  27. Ürünlerini merak ettiğim bir marka ama denk gelemedim henüz bir mağazasına çok sevimli şeyler var . En azından bundan uzak dururum diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kermitlalemlerde evet Ankarada mağazayı gezip ürünleri mıncırmıştık hakikaten çok tatlı şeyler var insan kendini zor tutuyor gelmemesi daha iyi oluyor bir yerde :-))

      Sil
  28. İstanbulda da acılsa da bizde gorsek ürünlerini mıncıklasak:) iyi gunlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus evet keşke gelse değil mi buraya güzel ürünleri var teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...