17 Eylül 2015

Tüm Cilt Lekelerine Etkin Çözüm Neostrata'dan..

Neostrata yaz boyu cildimizde görülen ton değişimi, leke ve büyüyen çiller için komple bakım yapan Enlighten Pigment Controller’ı öneriyor. 

neostrata pigent controller

Leke bakımı, anti aging faydalar ve nemlendirici etkiyi bir arada sunan Enlighten Pigment Controller; mevcut lekelerin görünümünü azaltmak, yeni leke oluşumunu engellemek ve hücre döngüsünü hızlandırmayı hedefliyor. NeoGlukozamin™, Retinol ve Vitamin C gibi güçlü anti aging ajanlara sahip ürün, formülündeki Vitamin E ile cildi hava değişimlerinin etkilerinden korurken, optik dağıtıcısı lekelerin görünümünü anında gizliyor ve daha homojen bir cilt rengini garanti ediyor.

Ürün Fiyatı: 200 TL.

*Basın Bültenidir.

11 yorum:

  1. Acaba ürünü en erken kaç yaş için öneriyorlar biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşegülaygün bilemiyorum ama ilk lekelenmelerden itibaren yaşın önemi yok bence kullanılabilir..

      Sil
  2. Neostrata'nın ben de farklı bir ürününü kullandım daha önce. O da lekeler içindi, çok memnun kalmıştım. Yalnız çok pahalı ürünleri. Küçücük kutularda ki kremler cep yakıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyimlianne evet ben de kullandım 2 değişik krem çok çok iyiydi ama pahalı tabi :-((

      Sil
  3. Sadece yüz için mi bu? Benim omuzlarımda çiller var. Rahatsız edici değil ama vücut için de kullanılıyorsa denemek isterim yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @damlatüzün sadece yüz için diye bir şey belirtmemiş ama çiller apayrı bir oluşumdur onlara böyle kremlerin iyi geleceğini sanmıyorum yine de doktora falan sorulabilir tabi..

      Sil
  4. Bende cok Neostrata ürünleri kullandim, iyi gelende oldu, iyi gelmeyende, ama benim gibi pigment lekelerinden müzdarip olanlara mutlaka doktorda lazer tedavisi tavsiye ederim eger kremlerle bir türlü gecmiyorsa, hem sürekli pahali kremler almaktanda daha ucuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj evet geçmeyen çok derin yer etmiş bazı lekeler için lazer çok daha uygun ve etkili oluyor bence de...

      Sil
  5. çok güzel ve kaliteli görünüyoor :) ama gerçekten pahalıı :ı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filmseanaryom evet neostrata gerçekten pahalı bir marka :-((

      Sil
  6. Bi kutu yeter mi ona bakmak lazım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...