18 Aralık 2016

Clinique Aromatics in Black..

Siyahın içinde ışıltıyı bulan kadınlar vardır. Cesaret ve detaylar ile işlenmiş, şık giyinen kadınlar. Bu kadınlar, karanlıkta yollarını nasıl bulacaklarını bilirler. Bu kadınlar için yeni Aromatics’i sunuyoruz. Derinliklerinde siyah amberin gizemini taşıyan Aromatics in Black.

Clinique parfüm


İmzanız haline gelen koku artık daha da cüretkar. Yeni Clinique Aromatics in Black lezzetli meyve notaları ve egzotik çiçek akorlarıyla buluşarak sizi gizemli ve baştan çıkarıcı bir serüvene davet ediyor.
Üst notalarındaki çekici ve enerji dolu erik yaprağı, lezzetli pembe greyfurt ve canlı İtalyan bergamot kokuları ile Clinique Aromatics in Black anında dikkat çekmenizi sağlar.

Orta notalarındaki osmanthus ve portakal çiçeğinin birleşimi, sizi zarif bir çiçek buketinin ışıltısına davet ederken, yasemin ve zambak temel notaları vurgulayarak, kadınsılığın tüm yönlerini ortaya çıkarıyor.

Clinique parfüm
Alt notalar sıcaklığı ve duygusalığı bir araya getirerek cüretkar bir aroma ile kadınlığın tüm duygusallığını içinde barındırır. Baştan çıkaran koku, laden reçinesi,güve otu ve çin baklası ile harmanlanarak  yoğun ancak rahatlatıcı bir sıcaklık ile modern zarifliğin zamansız imza kokusu haline gelir.

50 ML, 249 TL. - 100 ML, 349 TL.

Alerji testinden geçmiştir. %100 Parfümsüzdür.

*Basın Bültenidir.


18 yorum:

  1. Sure you are having a good time. Love the holiday look.
    Wow its a lovely time of the year. Hope you are having A good time. Have a lovely Sunday.
    New post
    http://www.melodyjacob.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melodyjacops thank you :-)) have a loveyl holiday too :-))

      Sil
  2. Cute pictures, have a good day

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @diana thank you verv much...:-))

      Sil
  3. tasarımını çook beğendim, kokusu nasıl acaba =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrimsu çok fresh olduğunu sanmam ama seveceğimi sanıyorum..

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi ya evet bütün parfümler öyle maalesef ki .-((

      Sil
  5. Bugün koklama fırsatı buldum.Oldukça kalıcı ve hoş bir koku bence ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin yaa bak çok merak ettim şimdi koklamam lazım :-))

      Sil
  6. Özel kokular hep ilgimi çekmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet ben de çok severim..

      Sil
  7. Filiz'e de yazdım; bunu bir koklamam lazım ama kapıp eve getiririm diye çok korkuyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik :-)))aynen ben de öyle Başakcım çok fena bir durum...

      Sil
  8. Allerji testlerinden geçmiş olması süper.. Mis gibi çiçek kokularını duyar gibiyim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @renklipastasepeti evet bence de çok iyi düşünülmüş :-))

      Sil
  9. Güzel bir kokuya benziyor. Siyahi ben de çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet kokusu çok güzel bence de 😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...