5 Ocak 2017

Biricitle Mutlu Yıllar Blogger Etkinliği ..

2016'yı bu sene blogger arkadaşlarımla birlikte sevgili Yasemin'in artık geleneksel hale gelen #yaseminkokuluevent etkinliği ile uğurladık. Etkinlik Maslak The Zone by Finasbank'ın içinde bulunan Da Vinci Learning atölyesinde oldu. Burası biraz uzak olmakla beraber çocuklar için harika vakit geçirecek ve oldukça eğitici bir mekan. Bu sene İstanbullu bloggerlardan başka Ankara'dan da tanıdığım blogger arkadaşlarım da katıldı etkinliğe, bu sayede görüşmüş de olduk.

#yaseminkokuluevent
Geleneksel olarak toplu resim çektirme faslını tabi ki ihmal etmedik. Etkinlik Yasemin'in yılbaşı konuşması ve güzel dilekleri ile başladı ve By Trileçe'nin lezzetli tatları ile güzel sohbetler eşliğinde devam etti. Tabi ki resim çektirmekten ve muhabbetten yine zamanın nasıl geçtiğini de anlamadık. Yasemin etkinliğe bir de minik hediyeleşme eklemişti bu sefer, ben de  İlknur ile eşleşmiştim. Herkes birbirine hediyeler verdi ve sohbetimiz devam etti. Etkinlikte sponsor firmalarımız da bizleri yalnız bırakmadılar ve birbirinden güzel yılbaşı hediyeleri ile bizleri mutlu ettiler.


essence

Ürünlerini çok severek kullandığım Essence daha önce hiç denemediğim ürünlerden oluşan bir paket yollamış. Hepsini deneyip blogda yer vereceğim tabi. 



Hep birlikte olmanın keyfi.. HC Hair Care de bizimleydi, çok sevilen Ovex saç maskesinden yollamışlar. 


Balparmak

Yani böyle bir tada kim hayır diyebilir bilemiyorum. Balparmak'ın yeni şekersiz ballı mixi kahvaltıların değişmezi olmaya aday sanki. 

ixora parfüm

Daha önce parfümlerini ve kolonyalarını denediğim Ixora'dan bu sefer de değişik hediyeler gelmiş. Bana da bir deodorant çıktı, kokusunu beğendim şimdilik. Ayrıca içinde aliminyum da yok. 

kutu kutu moda

Kadınlara yönelik kutu kutu moda ise sürpriz kutu sistemi ile çalışan sitelerden, her ay sipariş verdiğiniz kutunun içerisinden 5 farklı ürün çıkıyor ve her ay yeni sürprizler kapınızda oluyor. Bu site hakkında daha detaylı bir yazı gelecek.



Lila Kozmetik tarafından gönderilen Sea Color saç boyaları, tesadüfen mi bilmem ama bana sevdiğim bakır-kızıl tonlar denk geldi. Evde saç boyayacağım zaman bunları kullanacağım. 

Dr. Oetker

İşte denemeyi, yapmayı en çok istediğim şey, ekmek tabi ki. En iyi yanı sadece ekmek pişirme makinesinde değil fırında da pişirilebiliyormuş. Bunu en kısa zamanda denemek istiyorum, bakalım ben başarırsam herkes başarır.

Dr. Oetker


İlk defa duyduğum, tanıştığım bir marka Marbi çiğ köfte seti yollamış, yapabilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim bakalım. yoreselbunlar.com ise minik bir lokum tabağı ve tuzlu Maraş çöreği yollamış. Çörek maalesef anında tüketildi tabi oğlum tarafından. Sitesinde gerçekten çok değişik ve çeşitli ürünler bulunuyor.


Seba kimya

Seba Kimya'nın ürünleri Sır temizlik malzemeleri oldukça ilgimi çekiyor. Özellikle Aspirins'i daha önce de mutfakta kullandığım için biliyorum. 

Vissmate

İşte evim için artık sürekli kullandığım bir temizlik markası da Vissmate, özellikle çamaşır suyunu çok beğeniyorum. O kötü kokuya sahip değil ve gayet iyi temizliyor. Silikonlu temizleyicisini ise daha önce kendim Carrefour'dan almıştım. Hakikaten temizlemesi güzel ama toza karşı dayanıklılığını yaz aylarında test etme imkanım olacak ancak. Sıvı arap sabununu ise henüz denememiştim bakalım o nasılmış.

Seba Kimya

LR Kozmetik

Son olarak da blogger arkadaşlarımızdan Fatma yani @sosyalannemblog LR'nin son zamanlarda çok adını duyduğum Zeitgard II yüz ütüsünün tanıtımını yaptı ve ayrıca cihaz ile bir kaç uygulama da gösterdi. Bu cihazı giderek daha çok merak etmeye başladım.


LR kozmetik

Fatma temsilcisi olduğu LR'den bize denememiz için 2 de ürün hediye etti. Özellikle aloe veralı deo roll-on'u oldukça ilgi çekici. Temiz içerikli ürünlere döndüğümüz bu zamanlarda oldukça merak ettiğim bir ürün oldu. Acil durum spreyi ise zaten evde bulunuyordu, arada elimde kolumda kesik olursa sıkıyorum etkisi fena değil.



Bu güzel gün için, özellikle yılbaşı öncesi bizi bir araya getirdiği için Yasemin'e çok teşekkür ediyorum.  Ürünleri en kısa zamanda detayları ile blogda göreceksiniz.
Sevgiler..

36 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elifipekdurmaz evet çok eğlendik :-))

      Sil
  2. Güle güle kullan hediyelerini, ortam ve etkinlik güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi çok teşekkürler :-))

      Sil
  3. çok güzel olmuş herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer evet güzel bir gün oldu :-))

      Sil
  4. Bol sohbetli ne güzel bir gündü! En kısa zamanda tekrarlansın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin inşallah Filizcim :-)))

      Sil
  5. Ne güzeldi sizlerle olmak, yukarıdaki fotoğrafımız da harika çıkmış :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak seninle tanıştığıma çok sevindim inşallah tekrar bir araya geliriz Ebrucum :-)) evet harika bir foto olmuş değil mi sevgiler :-))

      Sil
  6. Herkes çok güzel görünüyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya teşekkür ederiz :-))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. @fatmagökmen çok teşekkürler :-))

      Sil
  8. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş :) Çok güzel görünüyor her şey <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog evet çok keyifliydi inşallah beraber de etkinliklerimiz olur Blanacım sevgiler :-))

      Sil
  9. Her etkinliğiniz keyif dolu bayılıyorum, resimlerde bile bariz belli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benimtutkum birlikte olmanın keyfi gerçekten :-)))

      Sil
  10. Yine keyifli bir gün olmuş gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu hep bir araya gelince öyle oluyor tabi :-))

      Sil
  11. Hepinizde çok güzel görünüyorsunuz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın teşekkürler canım öpüyorum :-))

      Sil
  12. Herkes çok güzel görünüyor :)
    hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @benilsu teşekkür ederiz :-)) blogu takibe alıp almadığınızı göremedim hangi isimle takip ediyorsunuz acaba?

      Sil
  13. hepiniz çok güzel görünüyordunuz güzelbir etkinlik olmuş :) güzelgünlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @eminekanak çok teşekkür ederiz :-))

      Sil
  14. Çok güzel bir etkinlik olmuş, hediyeleri güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelizinkeşifleri çok teşekkürler .-))

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası :-)) teşekkürler

      Sil
  16. Ne güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisanuristanbullu evet güzel bir gün oldu..

      Sil
  17. Biricitin etkinlikleri hem kaliteli hemde mükemmel olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet öyle oluyor gerçekten :-))

      Sil
  18. canım geldiğin için ben teşekkür ederim iyi ki geldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus Yasemincim ellerine sağlık öpüyorum seni :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...